Luis Boninok Hombres y violencia de género liburuan dioen modulan, “Las raíces de la violencia de género
residen en la propia codificación de la sociedad, basada en la transmisión
intergeneracional de los valores de dominación masculina sobre la mujer. Debe
cuestionarse el entramado de actitudes, creencias, prejuicios y mitos que legitiman la
desigualdad, la subordinación o la inexistencia simbólica de las mujeres que están en
la base de la legitimación de la violencia contra ellas. Es indudable que no se podrán
producir a menos que haya cambios en las mentalidades y en los supuestos
patriarcales que sustentan el mantenimiento de esa violencia”
Luis Boninoren esaldi honetan hezkuntza zuzenean aipatzen ez bada ere, berdintasunerako bidean, balioen, jarreren, usteen... aldaketa behar-beharrezkoa dela ikus dezakegu eta horretarako, aurretiko sarreretan azpimarratu dudan bezalaxe, hezkuntza ezinbesteko fakotre bihurtuko da gizartearekiko duen betekizuna erakutsiz.
Umeen sozializazio esparrua da eskola besteak beste eta bertan, hainbat balore edo jokatzeko era ikusten eta ikasten dituzte beraz, iralasleak, ikasleen eredu bihurtu beharko litzateke, hezkidetzan oinarrituriko balioak eta jarrerak erakutsiz.
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